.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمایت ایثارگران مازندرانی از منویات مقام معظم رهبری

مشاور استاندار مازندران در امور ایثارگران گفت: ایثارگران استان مازندران حمایت بی دریغ خود را از منویات مقام معظم رهبری اعلام کرده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری، احسان آبیار قمصری بعداز ظهر دوشنبه در گردهمایی مسئولان ایثارگران ادارات دولتی استان در استانداری با اشاره به جایگاه ویژه و ممتاز ایثارگران در نظام اسلامی، ایران را سرزمینی تمدن ساز و فرهنگ پرور در بین جهانیان دانست و اظهار داشت: اسلام به عنوان دین هدایت و رستگاری در طول چندین قرن مسلمانان را به قله های رفیع پیشرفت و سرافرازی رسانده است.

وی در ادامه ضمن اعلام حمایت بی دریغ جمعیت ایثارگران استان از منویات اخیر مقام معظم رهبری گفت: با کمال تاسف شاهد هجمه های زیاد مستکبران و وابستگان داخلی آنها در کشور هستیم که این جمعیت ضمن اعلام انزجار از این رفتار قبیح آمادگی خود را برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران اعلام می دارد.

آبیارقمصری ضمن اشاره به ناآرامی های اخیری که بعد از انتخابات توسط عده ای از آشوب گران در کشور به وقوع پیوست اظهار داشت: این وقایع قلوب اکثر مردم به خصوص جامعه ایثارگران را جریحه دار کرده است.

محسن عرب مقصودی، مدیرعامل شرکت گاز مازندران نیز با اعلام اینکه ۵۰ درصد از نیروهای این شرکت را ایثارگران تشکیل می دهند، افزود: در بین کارکنان این شرکت ۸۷ نفر جانباز، ۶۳ نفر رزمنده، ۲۱ نفر از خانواده شهدا، هشت نفر آزاده و شش شهید بزرگوار وجود دارد.

وی با اعلام اینکه پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت مملکت اسلامی را از گزند حوادث و فتنه دور خواهد کرد، گفت: مقام معظم رهبری مهمترین نعمت انقلاب اسلامی است و ایثارگران ما نیز حول این محور همواره به فعالیت می پردازند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.